cykelstödet.blogg.se

Äventyret på två hjul fortsätter sommaren 2014

1 cyklist och 1 begravning

Publicerad 2013-06-22 20:02:34 i Allmänt

Min trevliga vistelse i Ulricehamn delades med en massa romer och några från vad jag tror en sekt. Detta då dom visa stolt på sina bröst ett klistermärke med: Guds ord är sanningen.
Går man med nåt sånt så är det en varning, romerna skulle på begravning vilket jag såg sen när jag rulla genom Ulricehamn.
 
Det var festlig stämning vid frukosten romer som var ledsna, sektmedlemmar och jag. Härlig mix!
 
Trodde jag skulle nå Halmstad idag men såg en bild från Johan Otterdahl från dmi att de skulle bli surf idag.
Så med dagens motvind tog det 4 timmar att ta sig 4 mil! Dock pausa jag 30min för att få pepp från Paula för annars hade jag fått hjärnblödning.
 
Men väl i Tranemo så kände jag som alltid: lite till kan du. Så de sluta i Gislaved av taktiska skäl. Går en rutt ner till Halmstad härifrån nämligen. 26an har jag gjort mitt på känner jag och kör vägarna i skogen nu, det läar lite också.
 
Bor på ett fint hotell i Gislaved så de första man ser när man vaknar e deras kommunhus och jag sover ovanför bolaget.
 
Planen imorrn är att cykla som en idiot och hinna till Ängelholm eller Helsingborg. Ska ju blåsa lite mindre sägs det.
 
Åt en schnitzel på Higgins idag och de ligger många döda grodor längs vägarna här.
 
Hälsenan har börjat strula igen! Men hoppas den håller nu sista biten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela