cykelstödet.blogg.se

Äventyret på två hjul fortsätter sommaren 2014

En omväg via Sveg

Publicerad 2013-06-17 19:28:43 i Allmänt

Efter en bra start på måndagen så for man iväg i högt tempo. Pressa 30km/h rätt långt och körde på.
Körde nästan förbi en ren igen men hann stanna och kika på den när de lunka iväg.

Efter man börjat trampa så kom en cyklist på racer och vi körde lite tempo sen svängde han av och jag fortsatte på E45an.

Stanna till i Överhögdal på nåt museum med nåt virkat på väggarna, nån form av broderier. Stanna dock för att äta och man kunde kolla detta samtidigt som man vänta vilket jag gjorde. Sedan bar de i äg igen i högt tempo, skönt med medvind ibland.

Annars har de väl inte hänt så mycket...kollat världens största björn i trä.
Älvros bjöd på en snygg kyrka men kunde inte ta nån bra bild (alltid en helvetes massa träd som står fel).

*tanke på gårdagens skyfall så blev de inga bildbevis på odjuret i storsjön

Kommentarer

Postat av: Robban & Helle

Publicerad 2013-06-17 20:56:29

Jag är superimpad av ditt ork. Någon ( kommer inte ihåg vem) sa följande " Om män mot förmodan skulle ha karaktär så är det dålig karaktär"
Fortsätt motbevisa den tesen!!! Jag bjuder på bira när du kommer hem !!!! R

Postat av: Robban & Helle

Publicerad 2013-06-17 20:56:48

Jag är superimpad av ditt ork. Någon ( kommer inte ihåg vem) sa följande " Om män mot förmodan skulle ha karaktär så är det dålig karaktär"
Fortsätt motbevisa den tesen!!! Jag bjuder på bira när du kommer hem !!!! R

Postat av: Fsn

Publicerad 2013-06-17 23:46:12

Bra fart tydligen. Hoppas medvinden håller i sig några dagar till.
Där väg 45 korsar järnvägen ligger ett fint vattentorn till höger. Det fotade jag för 36 år sen.
Ha det bra och hoja försiktigt. Snart midsommar i Dalom, och dom blir som galna då.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela