cykelstödet.blogg.se

Äventyret på två hjul fortsätter sommaren 2014

cykla pausa cykla pausa

Publicerad 2013-06-13 18:03:44 i Allmänt

Efter att ha kollat lite på SMHI yr och klart så bestämde jag mig för att lämna Storuman eftersom de nu ska regna imorrn. Målet blev Vilhelmina på 6 mil, valde detta för att komma i ro med min hälsena som e svullen och ömmande.

Hände väl inget lattjo på vägen, regna lite men de var väl allt.

Bostaden nu blev en kyrk länga med ett rum mindre än en studentlägenhet. Nyrenoverad skulle den vara samtidigt utrustad med dagens bekvämligheter?
Sängen hade kunnat vara med i Emil i Lönneberga, man kan inte baka en limpa i ugnen men här finns en kyl. Duschen är dessutom en bra bit bort och man äter i motsatt riktning. Såg dessutom att hon bara kört in mig för en natt!

Annars ser mina dagar ut så här:
Vakna
Frukost
Stretcha
Cykla
Pausa
Cykla
Komma fram till x
Duscha
Stretcha
Äta
Sova

Kommentarer

Postat av: Robban & Heléne

Publicerad 2013-06-13 19:00:49

Hoppas din hälsena uppskattar vilan så du kan tuffa vidare sen. Boendet låter ju... Speciellt.... :)

Postat av: Fsn

Publicerad 2013-06-13 20:12:44

Ja ta det lugnt med hälen. Den skall hålla hela vägen. Du kör ju inte på tid, så ett par dar mer eller mindre spelar kanske ingen roll. Fina bilder.

Postat av: Vera

Publicerad 2013-06-13 21:29:15

Heja, heja!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela