cykelstödet.blogg.se

Äventyret på två hjul fortsätter sommaren 2014

I väder och vind

Publicerad 2013-06-21 20:29:58 i Allmänt

Bet ihop och börja tugga milen tidigt imorse första 8-9 gick smidigt sen börja de strula efter min middag på Max bestående av ett styck Max Fish (meal) + en extra fiskburgare och en milkshake (jordgubb dagen till ära).
Förra året vid den tidpunkten hade Fille och jag lyckats bli hyffsat berusade på flyget till Stavanger.
 
Dagen bjöd inte på nåt skoj utan jag pumpa på hela dagen för att nå Ulricehamn. Ångrar mitt boende men va tusan man överlever. Har en öl kvar av dom fyra jag fick med mig, den femte drack jag ju med Maria (klarhet Paula?).
 
Imorgon e målet Halmstad vilket inte bör vara omöjligt att nå (strax under 15mil)

Kommentarer

Postat av: HAckstern

Publicerad 2013-06-21 20:51:27

Hej a Bengan!
Sjukt bra jobbat! Hoppas det blir nerförsbacke o medvind resten nu, de e du fanimig värd!!

HI5 bruva!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela